Вакансия • Customer Support Specialist, Ташкент
- Excel in supported projects.
- Help users resolve their issues with game mechanics and app features (no calls, written communication only).
- Resolve user queries in a fast and effective manner.
- Respond to reviews in the stores (App Store/Google Play).
- Fluent in Russian and English (upper intermediate or higher).
- Excellent written communication skills in Russian and English.
- Good command of computers, mobile devices, MS Office, messengers, Google services, etc.
- Detail-oriented, stress resilient, ready to handle a barrage of questions.
- Have an aspiration for self-improvement, continuous learning and sharing your knowledge with colleagues.
- Ready to do a small test assignment.
- Ready for 2x2 shift schedule. Day shifts from 9 till 21 (GMT+3). Night shifts from 19 till 7 or from 21 till 9 (GMT+3).
- Possibility to work remotely.
- Career progression and realization of personal potential.
ПОДЕЛИТЬСЯ
Похожие вакансии:
Работа в России, Ташкент - Свежие вакансии на Kit-Jobs.Ru
Работа в городах России - свежие вакансии (469924) на Kit-Jobs.Ru: Вакансия работодателя • UAB “Ansvery” - Customer Support Specialist, Ташкент. Здесь Вы можете ознакомиться с вакансией работодателя бесплатно онлайн.
Наш портал является бесплатным онлайн сервисом поиска работы по базе вакансий от прямых работодателей, по размеру заработной платы и прочим параметрам в регионе Ташкент. На портале также имеются такие разделы как: ежедневно обновляемая база свежих вакансий по всем городам России, юридические консультации, сервисы, форма для создания резюме онлайн в формате .DOC, новости рынка труда России и другие разделы.