Вакансия
Город

Вакансия • Customer Satisfaction Manager, Алматы

New,
📆 2025-07-05
Работа • Алматы
З/п по договоренности ք
Samsung Electronics Central Eurasia LLP. (Вакансия работодателя)
Адрес места работы:
Алматы, улица Желтоксан, 115
Тип занятости: Полная занятость
График работы: Полный день

Our Promise to You:

  • Work Your Way: embrace a flexible schedule starting from 7AM up to 7PM
  • Level Up Anytime: get unlimited access to premium online training platforms
  • Stay Healthy, Stay Happy: full medical insurance coverage
  • Annyenghaseyo to New Skills: dive into Korean language classes
  • Move, Stretch, Thrive: from fitness reimbursements to weekly yoga sessions
  • Fuel Up on Us: enjoy daily lunch allowance and discount programs from partners

How You Will Make an Impact:

  • Monitor and analyze customer satisfaction metrics (R-NPS, CS NPS, DSAT)

  • Gather, classify, report customer feedback from 4CA & MN through surveys (Happy Call)

  • Identify reccuring issues and root causes affecting R-NPS, CS NPS, DSAT

  • Calloborate with internal/external teams (Tech. Support, Parts Supply, Network,

  • D2C, Service Centers) to improve customer after-sales experience

  • Follow up with dissatisfied customers to ensure resolution and recovery

  • Prepare regular reports & implement mid/long-term projects to improve customer experience and satisfaction (incl. Customer retention program Service Center motivational programs)

  • Conduct Service Center trainings focused on customer centric behavior and empathy

  • Contribute to the continues improvement of service standards and support policies


    Your Background at a Glance:
  • Experience in monitoring and analyzing customer satisfaction metrics (R-NPS, CS NPS, DSAT)

  • Skill in collecting, categorizing and analyzing customer feedback through surveys (Happy Call) and other channels (4CA, MN)

  • Skill in identifying recurring issues and finding root causes that impact customer satisfaction

  • Experience interacting with internal and external teams (technical support, parts supply, dealer network, D2C, service centers) to improve customer experience

  • Ability to deal with dissatisfied customers, ensuring customer retention and restoring loyalty

  • Active participation in the process of continuous improvement of service standards and customer support policies

  • Excellent communication skills, proactive, customer oriented

  • Proficiency in analytical tools and confident Excel user

Опыт работы (лет): От 1 года до 3 лет
Адрес на карте:
Updated: 06 July 2025


ПОДЕЛИТЬСЯ


Дистанционное обучение ВКонтакте онлайн Дистанционное обучение TikTok онлайн Дистанционное обучение YouTube онлайн Дистанционное обучение онлайн

Похожие вакансии:

Update and Dispatch Box truck and cargo van
Ташкент •
Ann logistics
З/п: от 300 до 4000 USD

Разработчик
Астана •
TJJ-company
З/п: от 400000 до 500000 KZT

Procurement Manager (Outsourcing)
Москва •
Bonduelle

Financial Analyst
Астана •
Шлюмберже Лоджелко Инк. в РК

Sales Travel Expert
Ташкент •
DYNINNO TAS INTERNATIONAL
З/п: от 5200000 UZS

HTML-верстальщик
Санкт-Петербург •
Совкомбанк Технологии

Работа в России, Алматы - Свежие вакансии на Kit-Jobs.Ru

Работа в городах России - свежие вакансии (469925) на Kit-Jobs.Ru: Вакансия работодателя • Samsung Electronics Central Eurasia LLP. - Customer Satisfaction Manager, Алматы. Здесь Вы можете ознакомиться с вакансией работодателя бесплатно онлайн.

Наш портал является бесплатным онлайн сервисом поиска работы по базе вакансий от прямых работодателей, по размеру заработной платы и прочим параметрам в регионе Алматы. На портале также имеются такие разделы как: ежедневно обновляемая база свежих вакансий по всем городам России, юридические консультации, сервисы, форма для создания резюме онлайн в формате .DOC, новости рынка труда России и другие разделы.





Новое:


Работа в России от прямых работодателей свежие вакансии - Kit-Jobs.Ru Work in Russia 




Sunday 06 July 2025


+
facebook